Regio Arnhem

Voeks reg arnhem bbq aug18 rounded

Regio Arnhem deelnemers BBQ 08-2018

Deze vindt plaats op dinsdag 12 maart 15.00 uur ook in Herenboerderij De Hucht te Elst.

De agenda voor deze vergadering is als volgt: opening, notulen ledenvergadering 2018, jaarverslagen 2018, financieel verslag 2017, verslag kascommissie en décharge penningmeester, bestuurszaken, begroting, programma 2019 en sluiting.

De commissaris activiteiten mevr. Dorry Muller is statutair aftredend als bestuurslid en stelt zich beschikbaar voor nog eens 3 jaar. Tegenkandidaten kunnen zich tot één week voor de vergadering melden bij het secretariaat.

Na afloop van deze vergadering gaan we samen een aperitief drinken gevolgd door een 3-gangen diner. Wilt u hieraan deelnemen dan dient u € 28,- p.p. over te maken op de rekening van de penningmeester (NL81 INGB 0001 0219 12) met vermelding van uw keuze voor vlees, vis of vegetarisch voor voor- en hoofdgerecht. De jaarverslagen kunnen van te voren per email of telefonisch bij de secretaris worden aangevraagd (email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ; tel. 024-3770765)