Regio Twente

header2

Deze RLV is afgelasd bij Kampkuiper en is verder afgewerkt volgens de statuten.

Regionale Ledenvergadering Voeks Twente 2020

Het bestuur nodigt u uit op woensdag 18 maart 2020 voor de Regionale Ledenvergadering

die gehouden zal worden in café-restaurant Kampkuiper, Almeloseweg 113, 7615NA Harbrinkhoek (Almelo). Aanvang 14.00 uur

De huidige voorzitter Henk Plasman treedt terug. Het bestuur stelt voor om de heer

Gert Landeweerd te benoemen tot nieuwe voorzitter.

Gerie Vietje, secretaris treedt af en is herkiesbaar.

Tegenkandidaten voor de functie van voorzitter en secretaris kunnen zich tot uiterlijk veertien dagen vóór de ledenvergadering opgeven bij de secretaris van onze Regio Mw. G. Vietje-Bakker,  tel. 0547-388820, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De agenda en de jaarverslagen zullen begin Maart op onze Website worden gepubliceerd.

Na de pauze geeft Voekslid Eric Eenkhoorn een korte lezing over zijn promotieonderzoek “Products to mitigate liquid sloshing” over het voorkomen van kantelende ketelwagens op de weg en het spoor.

Namens het Voeks HB zal aanwezig zijn de heer Albert Don, coördinator welzijn en de heer Reinier Nijmeijer, landelijk Voeks-secretaris.